Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-11, 13:29   #44
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Minipizza med bunn uten karbohydrater

Anarko tipset meg om å bruke taffelost som pizzabunn og jeg lagde det til lunsj i dag. Kjempegodt! Og bunnen blir jo helt sprø Her er min versjon:

Til 4 minipizzaer brukte jeg 8 skiver Taffel Tomat som jeg skar selv med ostehøvel og la to og to ved siden av hverandre (lot ostekantene dekke ca 1/2-1 cm på hver siden for å få 1 bunn). Disse stekte jeg på 200 grader varmluft til de ble sprø. Imens lagde jeg fyllet. Stekte 150 gram kjøttdeig sammen med 1/4 finhakket gul løk og rørte inn 1 ss Tacosaus og 1 ss Creme Fraiche. Krydret med urtekrydder. Fordelte fyllet på de fire bunnene og toppet med litt revet norvegia og et dryss pizzakrydder og stekte videre til osten på toppen ble gylden.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat