Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-15, 15:38   #6
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Helsekost- nettside fra USA

Opprinnelig lagt inn av Ole_dole, her.

Har også bestilt fra iherb, men kan ta ganske lang tid før man får varen. Også må man passe på at man ikke bestiller over et visst beløp da må man tolle. Man kan også risikere at varen blir stoppet i posten av en eller annen mystisk grunn som bare posten vet. Har selv best erfaring med å bruke norske nettsider da det går raskere, man er tryggere om man vil klage på noe og man har generelt flere rettigheter. Har selv handlet på kinsarvik og [resten er slettet, reklame. - Admin]

De fleste gangene jeg har bestilt fra iherb har det tatt rundt ei uke, en gang gikk det to uker. Det er ikke tregt , når frakten i tillegg er mye billigere enn pakke fra norge. Nå er det dog en stund siden jeg bestilte. Ellers tommelen opp for norske butikker! Men jeg må tenke økonomi, når jeg får 4-5 ganger så mye kokosolje for samme pris og samme kvalitet fra iherb er det for meg snakk om å bestille fra iherb eller å ikke kjøpe kokosolje i det hele tatt. Butikken du linker til tar 99kr for stusselige 200g.


Sist redigert av HP : 29-03-15 kl 18:32. Årsak: Fjernet reklame fra sitat.
Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat