Tråd: Min matboks
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-09, 12:50   #52
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Min matboks

Ikke de lekreste retter eller bilder, men her er noen av mine frokoster og lunsjer gjennom det siste året. (Spiser som regel cc til frokost)

(OBS: Iblandt spiser jeg pølse, og har med dessert til lunsj. Det gjør også at jeg ikke går så mye ned i vekt i perioder.)


Cottage Cheese med natreen og kanel, en kald pølse, pizza uten deig, agurk i stenger og ketchup i boksen. Ingen av disse boksene er optimale.


Cottage cheese med natreen og kanel, en kokosmuffins, og to-tre biter penøttfudge, Fløtegratinert kjøttdeig og blandet salat


Kässler-skinke og frokostsalat (I boksen) gulasj og nesten-oopsies laget av ost, majones og egg. masse smør på.


Kässlerskinke og frokostsalat, masse agurk, kjøttboller og ost, to nesten-oopsies med smør

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat