Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-05, 21:49   #12
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk
Smile

Hei
Bare for å fortsette tråden.
Jeg har fått tilbakemelding fra en journalist, hvis kone har en bokhandel. Kona fikk mannen til å gå på ketolysekuren. Han har gått ned 25 kilo på vel 3 mdr. 240 gram pr dag !!! det svarer til ca 2000 kalorier pr dag. Dette har skjedd mens han spiste ketolysemat og understreker, at forbrenningen er enorm når man er i ketose.
Mange kjenner dette som en udefinerbar "varme" i kroppen.
Som malurt i begeret , menn og de med størst vekt går oftest ned mer og raskere enn moderat overvektige kvinner.
Han skriver en artikkel i VI menn om sine erfaringer, antakelig Mai/Juni.

Denne journalist er sikkert genetisk velutrustet for dette opplegg, men ikke et unikum, det finnes mange slike mennesker.

Og så en kraftig digresjon :
Naboen stakk nettopp innom med soyaproteinbrød med mye fiber, linnfrø og solsikkekjerner. Det er det absolutt beste soyabrød jeg har smakt!!

Her er oppskriften
180 grader midtrille 2 L form 50 min

5 egg
0,5 dl rapsolje
1 ts LO-salt
1 ss bakepulver
2 dl seterrømme eller cottagecheese/ kesam
4 dl vann
100 gram sesamfrø
50 gram kruskakli
100 gr linnfrø
100 gram solsikkefrø ( eller valnøtter)
175 g ketolyse soyaprotein

Totalt ca 30 gram karbohydrat , 1-2 gram karbohydrat pr skive avh. av tykkelse
Mye gode omegafettstoffer i brødet.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat