Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-05, 08:01   #15
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Hanne

Hei Torkil!

Du, det var en ting jeg lurte på. Vil ikke mulighetene for å lage forskjellige typer pizza/brød kunne være en ulempe for en del karboavhengige? Jeg tør ikke begynne å lage dette, fordi jeg er redd for å rett og slett ikke greie å stoppe, siden jeg er MYE gladere i brød enn i f.eks kjøtt og egg.

Hei
Ehmmm,..... jeg tror ikke noen blir avhengig av soyaproteinbrød, dels smaker det ..... vel, så som så, dels gir det ikke et kick og søthunger på samme måte som loff og annet raffinert, hvitt brød. Soyaproteinbrød er og blir en erstatning for brød, mest av praktiske årsaker - hva skal man legge pålegget på ? ( jeg legger det på en blandet salat, men det er meg det).
Samtidig er de som brødet er tiltenkt, trolig i ketose, og er ikke opphengt i mat i samme grad som er på slankekurer av typen "spis mindre " .

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat