Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-11, 23:22   #18
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no

Opprinnelig lagt inn av Muff-muff, her.

Hva mener du? Fruktose er slettes ikke sunt for noen, LCHF eller ikke, og mannen mener jo at ketogent kosthold ("ekstrem-lavkarbo") er usunt, samtidig som han selger Eurodiett.

Hva jeg mener? Her gjør jo du akkurat det samme som andre kritiserer Fedon for, basert på knapp kunnskap har du nå all kunnskap du trenger for å kunne kritisere Fedons kostholdsfilosofi som nok inneholder noe mer enn dette.
Jeg har levd etter hans kostholdsfilosofi i 5 år, og han er skeptisk til bruken av mettet fett. Det er dette han advarer mot, om enn for lite nyansert. ED inneholder ikke mettet fett. Synes det er ganske så arrogant å kritisere en god og anerkjent kostholdsretning som mange følger her inne.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat