Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-11, 09:16   #24
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no

Eurodiett er, så vidt jeg vet, noe man må 1. til legen for å få begynne med og 2. fortsette å gå til legen, for å få fortsette med, så ser ikke helt problemet.

Han sier jo at det han kaller for "ekstrem lavkarbo" bør følges opp av lege, så å utelukke det helt gjør han ikke.

Jeg synes nå han overdriver litt, for synes til og med trenden her inne er at fler og fler finner ut at man ikke nødvendigvis måååååå i ketose for å få utbytte av lavkarbo. Noen må jo det, og det er jo også han tydeligvis åpen for

Men synes nå det er overdrevet å stemple han som antilavkarber fordi at han sier at det har tatt litt av også Han sier jo til og med at ALLE burde spise mer lavkarbisk og det er noe mer radikalt, synes jeg da. Selvom jeg er enig.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat