Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-12, 16:29   #315
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Fedona, her.

Vet det er noen som får bivirkninger av blodtrykksmedisin. Kanskje du har fått for høy dose? Jeg tar selv Enalapril Sandoz 10 mg for blodtrykket og har ingen bivirkninger. Tar de rett før frokost. Jeg hadde blodtrykk på 200/113 da jeg startet med de... Enn du? Og hvor stor dose tar du?

Jeg tar laveste dose dvs 10 mg. Jeg har testet Amlodipine også, de måtte jeg kutte ut fordi føttene ble iskalde, ikke mye blodomløp i dem. Jeg bruker dessuten Diovan Comp, men legen min klarer ikke få ned trykket med den alene (dvs jeg bruker diural også). Jeg gikk med registrering og snittet var 200/145, undertrykket alt for høyt. Blahhhh Tror jeg skal gå meg en rolig tur på tredemølla.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat