Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-05, 19:32   #24
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Når vekta ikke går ned... og det snart er jul

Opprinnelig lagt inn av Lise


Det jeg mener er at det er lurt å ta kontrollerte utskjeielser dersom en vil skjeie ut. Dersom en orker, kan det være lurt å lage noe lavkarbokaker og gjøre innkjøp av riktig snop dersom en først vil skjeie ut.

Gode råd

Opprinnelig lagt inn av nøtta

så svaret blir da for meg og slutte og skei ut og spare det til jul !! [IMG]images/smilies/cool.gif[/IMG]

Synes dette høres veldig lurt ut, jeg!

Opprinnelig lagt inn av linse

Det jeg lurer på er om kroppen tar skade av at man tar ca. en måneds opphold i ketolyskuren, og spiser generelt lavkarbo i mellomtiden?

Det ville jeg spurt om i ketolyseforumet... men med bakgrunn i egne erfaringer ville jeg IKKE gjort det hvis jeg var i gang med vektnedgang... Det er ikke sikkert det er så lett å komme i gang igjen, eller at kroppen vil gå ned like lett da.

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat