Tråd: BH-bulk
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-13, 08:44   #10
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: BH-bulk

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

For å bli kvitt disse bulkene må man bli kvitt fett. Det kan du gjøre ved hjelp av trening og selvfølgelig kosthold. Du kan ikke "punkttrene" disse områdene og tro at noen enkle øvelser alene vil fjerne bulkene, for man punktforbrenner ikke fett. Det blir akkurat som med six packen på magen, det nytter ikke å ta ørten mageøvelser til dagen dersom man ikke blir kvitt paddingen på utsiden.

Regner med at kostholdet ditt er bra siden du allerede er her på forumet, få deg et skikkelig treningsopplegg med gode styrkeøvelser så vil nok en del av dette forsvinne. kan være greit å sjekke om du faktisk bruker riktig BH-størrelse også.

Lykke til

Enig med mye her, men jeg tror at det å trene muskulaturen på disse områdene vil gjøre dem strammere og kan føre til at bulkene blir mindre synlige.

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat