Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-16, 20:41   #9
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Uvel etter 3 uker på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Sandy, her.

Hei.

Jeg begynte med lavkarbo igjen for 3 uker siden, for å se om det kan ha en positiv effekt på mine ledd- og muskelplager som skyldes artrose.

Melk og melkeprodukter kan trigge reumatiske smerter. Jeg reagerer veldig på homogeniserte melkeprodukter, men tåler oster, kvarg, skyr (spiser ca. 1 i uka) kremfløte og skummet melk - andre melkeprodukter gir meg smerter i hender og hofter. Har prøvd meg frem flere ganger ved å drikke melk og spise yoghurt (f.eks. 0,5 liter melk + et lite beger yoghurt om dagen) og etter to dager begynner smertene å komme, etter en liten uke har jeg så vondt i hoftene at jeg knapt er gangbar. Ble en annen verden etter at jeg fant ut dette.

Ellers er jeg enig i at det kan høres ut som du får i deg for lite salt.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat