Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-07, 16:06   #6
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Tilbake igjen (igjen)...

Hei
Jeg må dessverre være litt mindre positiv enn vanlig. På og av lavkarbo( les ketose) medfører saktere vekttap. Men du kan ved å være veldig nøye med maten, mosjonen og tablettene sikkert få det til. Spis så fett som du får det til og spis gjerne litt mindre enn det du hadde tenkt deg. Med så fet kost blir det uansett ingen sultekur.

Jeg synes du bør tenke veldig godt igjennom hvorfor du spiste karbo " over en lav sko" var det du eller kroppen som styrte da?

Det er juo synd å først slite seg ned i vekt for så å gå opp igjenn og så slanke seg på nytt - noe som blir vanskeligere gang for gang.

Tenk over hvor godt du har det med ketose, og vit at du kan ha det like fint med generell lavkarbo ( uten ketose) etter kuren og dermed holde stabil vekt.

Lag allerede nå en plan for vektstabilisering, slik du kommer av berg og dalbanen.

Lykke til med begge deler.

Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat