Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-11, 10:08   #11
Tami
Medlem
 
Tami sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 98
Tami er på en erverdig vei

Sv: Kolesterolet har økt ...

Jeg har samme problem som deg, med høyt, dårlig kolesterol som jeg har arvet fra min far (som også har hjertesykdom).

Men jeg har en løsning på dette, uten å bruke medisiner!

I mai i fjor var kolesterolet 7. Så startet jeg med Hypocol fra helsekosten. I august var det nede på 4,8. Sist uke tok jeg nye prøve. Da var det 4,4!
Hypocol er naturlig, fermentert ris i kapsler. Helt ufarlig.

Jeg har egentlig brukt det i mange år, men har tatt sjansen på opphold når jeg har gått tom. Da stiger kolesterolet igjen.

Før ble det solgt i norsk helsekost. Så ble det forbudt, fordi det hadde så veldig god virkning (som det jo alltid blir, man kan ikke selge noe som virker så godt, uten å ha det på resept). Så måtte jeg ha resept og få det på apoteket. Da kjøpte jeg det like godt i svensk helsekost. Etter hvert ble det forbudt der også, og ble overført til resept på apotek. Min fastlege sa denne uke at nå kunne jeg få det på resept på svensk apotek. Så jeg fikk resept og min mann skulle hente det der. Men det var feil, der hadde de ikke Hypocol i det hele tatt. Da dro han til svensk helsekost og der fikk han det uten problem igjen! For et surr.....men nå er han på vei hjem med Hypocolen

Gå inn på www.hypocol.no og les hva det er. Legen din kan søke på fritaksordningen, slik at du får det på norsk resept. Dette er det mest fantastiske middelet jeg noen gang har vært borti. Jeg skal bruke det resten av livet og sørge for at jeg aldri går tom igjen!!

Tami er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat