Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-13, 09:14   #14
sonim
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 370
sonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snill

Sv: Frykt for å trene

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Helt klart! Hver og en må finne ut hva som fungerer for seg. Og vekt vil alltid være den viktigste motivasjonsfaktoren i så henseende. Jeg må innrømme at jeg også ble litt overrasket da vekttapet stoppet opp etter at jeg begynte på treningsstudio, men jeg tenkte at det måtte være en forbigående tilstand. Og riktig nok, etter noen uker begynte jeg å gå ned igjen. Ikke like fort som før, men ned er ned.

Nå er det nesten ett år siden jeg nådde idealvekten, og jeg veier meg egentlig alt for skjelden. Jeg merker at det er lettere å la ting skli ut når jeg ikke skal føre inn et nytt tall i regnearket hver uke. Så nå blir det nok innstramming igjen tenker jeg..

Utrolig bra du nådde idealvekten og ditt mål. Står respekt av det. Noe slakk i etterkant må man kunne akseptere, men som du sier, peker ting i feil retning så er det bra om man kan hente seg inn igjen. Det gjelder vel nesten uansett kostholdsretning/treningsregime det.

Selv de beste utøvere har perioder hvor de merker at treningen ikke gir effekt og da revurderer man og legger omm, skjerper inn etc. alt som gir ønsket effekt igjen.

Jeg tror nesten det er helt umulig å leve 100% perfekt i alt fra trening, kosthold, livsstil osv. Og hva er egentlig poenget med å tilstrebe leve perfekt??

Huff, hørtes kjedelig ut spør du meg ;-)

Er ikke så sikker på at 100% perfekt kosthold er noe å strebe etter heller mtp bestrebelser man må gjennom

sonim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat