Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-11, 19:45   #46
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Chili Texas style

Opprinnelig lagt inn av Glorfinia, her.

Jeg lurer litt på hva cluet var, jeg. Liksom, hva skiller denne fra de andre du har laga?

Har denne til trekking nå, men jeg måtte ta i bruk to kjeler. Var ikke forberedt på at det ble såå masse. Også lurer jeg på, hvor stor stekepanne har du om du har plass til 1kg kjøttdeig + løk i den på én gang?

Gleder meg til å smake. Kan noen fast forward to timer for meg?

At den skal trekke såpass lenge! Og ikke minst at krydderet heller ikke skal i før siste timen. Da ble den mange ganger bedre!!

Jeg har en helt vanlig stekepanne, den er vel 28 cm, men har noe høye kanter. Det blir fullt, ja, men så lenge jeg er forsiktig når jeg rører rundt, så går det greit. Kjelen jeg bruker rommer vel fem liter, tror jeg! Så den er ganske stor.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat