Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-04, 10:14   #1
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Styrketrening - restitusjon

Mange mener mye om hvor lang tid det bør gå mellom hver styrketreningsøkt, og dette gjør meg forvirret. Vil jo gjerne gjøre ting riktig hvis jeg først skal trene styrketrening. Jeg er inneforstått med at det sikkert er noen forskjeller fra person til person ut i fra hvilket nivå man er på, men det må vel være noen generelle retningslinjer også???

Mitt forrige møte med en "forstå-seg-påer" innen emnet fortalte (det var i undervisningssammenheng, så dette var noe vi skulle LÆRE altså) at man ikke skal trene styrketrening igjen før en eventuell stølhet er borte. Jeg tenker jo med en gang da at for dårlig trente personer (les: meg ) så vil jo det si at det kanskje må gå 4-5 dager mellom hver treningsøkt i oppstartsfasen.... Klarer ikke helt å se at dette da er effektiv trening heller. Blir jo lite da.

Noen som vet noe om dette?

Hilsen støl Fedonist

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat