Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-14, 18:11   #2140
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Mønster, ja!

Ah, Patent er jo faktisk superenkelt! Bare å ha tunga rett i munnen første gang man gjør det. Har aldri prøvd med to farger, men sant at patent blir ekstra elastisk. Genialt til store skjerf/halser, f.eks.

Hm. Jeg så på den lenka Chamomilla la ut og så tittet jeg på den første som kommer opp på youtube om man søker på patentstrikk og det ser jo helt forskjellig ut... Metoden altså. På youtube så det mye lettere ut, man strikker annenhver maske vanlig rett og annenhver i "løkken" fra forrige pinnes rettmaske + maska på pinnen? Om jeg forsto det rett... Det så jo ikke noe vanskelig ut.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat