Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-11, 20:18   #69
Efterår
Medlem
 
Efterår sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Danmark
Innlegg: 97
Efterår har en fantastisk aura rundt segEfterår har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Et ordentlig svar på hvorfor mye fett er viktig

Morgenmad: 1 æg, 3 hvider, 12 g kokosolie, 12 g fløde, 50champinon og 50 g asparges/salat/eller agurk, 50 g ost eller 25 g stegt bacon
Frokost: ca 200 g kylling/oksekød/fisk eller en blanding af 100 g pølse og 50-70 g ost, 12 g olie, 100-150 g salat, agurk, asparges, blomkål, peberfrugt, bønnspirer
Aftensmad: som middagen.
Mellemmåltid: kan være 50-70g ost eller 50g pølse/kylling og 50g agurk eller en kop kaffe med lidt fløde. Det er oftest formiddag jeg benytter mig af det og nogle gange ved 21 tiden om aftenen (men den sene skal jeg vende mig af med)
Jeg skal lære at mærke efter om jeg er mæt - jeg har spist efter vægtkonsulenterne i lang tid og der SKAL man spise en bestemt mængde så jeg har noget at lære i forbindelse med at jeg skal mærke efter og reagere når mætheden kommer
Jeg er 174 høj og vejer 64 kg - jeg ved at det ikke lyder af meget men jeg er meget spinkel af bygning (hele min familie er meget tynde - eksempel er min far der i sine unge dage vejde 58 kg og er 182 høj) og jeg har en god håndfuld fedt der sidder på lårene - det er virkelig så jeg kan tage fat om en håndfuld - og det er der jeg kan mærke at der er kommet mere samt på maven - jeg begynder også at mærke det på tøjet
Jeg har levet af ca 1000-1200 kcal i de sidste 1½ år hvor jeg har spist efter vægtkonsulenterne og selvfølgelig meget meget fedtfattigt. Jeg har prøvet at tabe mig siden teenageårene ved hjælp af mange forskellige kure men det var først da jeg som 34 årig meldte mig til vægtkonsulenterne at der skete noget og at jeg kunne holde det. Men for lidt over 1 år siden fik jeg konstateret for lavt stofskifte - tror at jeg har haft det i mange år - og i den forbindelse har jeg læst og læst for at blive klogere og det er i den forbindelse at jeg er bevet anbefalet Atkins - det skal lykkedes - det føles så rigtigt at vende tilbage til den oprindelige uforarbejdede kost.
TAK fordi du bruger tid til at hjælpe mig - det betyder meget for mig

Efterår er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Primal Blueprint / Paleo Svar med sitat