Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-08, 16:54   #15
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Om Cloetta sjokolade uten tilsatt sukker ...

Sitat:

Det verste er Sukkerfritt sin, det er virkelig noe av det verste jeg har smakt, og kunne ha velta lysten min på sjokolade alene...

Hehe, Photo! Jeg innser at du og jeg har forkjellig smak der...syns den mørke sjokladen deres er veldig god! Mener å huske at jeg liker den hvite og...kanskje det er fordi jeg alltid er så tett i nesen?!!

Ellers har de andre i den serien en sånn konsistens igjen at jeg ikke fikser de...

Kanskje like greit, egentlig...

Pleier å smelte den cloetta 72%, ha i kokos, litt cocosa og litt sukrin, så blir det konfekt...igjen lagt i minimuffinsformer...igjen julekos...

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat