Tråd: Mål!
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-09, 18:34   #20
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mål!

The Secret, ja. Og jeg er fullstendig enig med deg når det gjelder halleluja-følelsen. Louise Hay har også jeg stor glede av, og har den samme boka. Jeg har faktisk en venninna over there, som kjenner henne, og har vært i mange selskaper sammen med henne. Hun påstår at hun lever som hun lærer, og at hun er et fantastisk menneske. Jeg er et rikholdig bibliotek, men noe rotete, og alle alternativbøkene mine står hulter til bulte, så de er ikke alltid jeg finner det jeg trenger. Er det Louise Hay som også har skrevet Living in the Light? Jeg blander henne av og til med hun svenske Silvia et eller annet. Hun starter boka si med å si at hun snublet over ned noen trappetrinn i Stockholm og fant Vannmannens bokhandel .... Jeg besøkte en venninne i Stockholm for mange år siden, og hadde god tid en dag vi skulle møtes i sentrum, gikk av toget (feil) et sted jeg ikke var kjent. Jeg gikk inn en stille gate, og plutselig "snublet jeg" ned noen trappetrinn til Vannmannens Bokhandel. Der fant jeg både boken hennes, og flere andre bøker. Jeg frøs på ryggen da jeg leste innledningen ...Pussig? For vi hadde samme opplevelse i den butikken som jeg ikke skal gå nærmere inn på. Et tilfelle? Muligens. Men den happeningen ga meg svært mye! Jeg må ta en skikkelig opprydding i hyllene mine, og se om jeg finner boka! Dette var en givende tråd, ble i godt humør og får mer guts og stå på vilje, og lyst til å tørke støv av gmmel kunnskap!

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat