Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-12, 22:42   #70
Tarato
Seniormedlem
 
Tarato sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 775
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Engletøfler! Kjøper den rått og ukritisk Gleder meg til å presentere dem for familien Engletøflefabrikken har tre avdelinger her i huset; kanskje jeg kan få litt ekstra inntekter på dem?

For en nedgang da gitt! Og så fort! Grattis Fedona; men du...hva er Karins beste brød?

Gode mål Qlio: jeg s p i s t e s a k t e til middag i dag, men jammen måtte jeg skjerpe meg! Spiste alene så jeg satt med avisa. Alternativet var pc'n eller tv, derfor nyheter i stedet. Underlig nok ble jeg mett på mindre mat enn vanlig. Kanskje noe å fortsette med? På jobbet gikk det fortere å spise da, men klart at middagserfaringen blir god å ha med videre.

Håper du får en bedre natt jojomester; og at dagene også blir bedre. Det skal ikke være sånn at en gruer seg til dagen slik at det går ut over nattesøvnen...

Nå har jeg "sprukket" i kveld også, og enda en gang er jeg over leggetid. Så nu, nu går jeg og legger meg. Godnatt!

__________________


Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat