Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-08, 09:28   #3
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Noen erfaringer

Takk for flott innlegg! Dette er nok en erfaring mange smertelig gjør seg. Jeg gikk selv i meieriproduktfella, og inntaket ble til slutt så stort at jeg en stund nærmest levde på ost og "jukseis", dette sammen med en feilslått karboloading i påsken ga meg over tid stadig økende og ustabilt blodsukker og en overraskende stor vektøkning etter mange kg tapt.
Føltes litt bittert, men nå når jeg gjennomfører uten slinger i valsen, meieriproduktene er fjernet fra dietten, og jeg lever strikt på kjøtt i alle former, egg, grønnsaker som vokser over jorden, salat, nøtter og belgefrukt og en passe mengde fett (ingen øvre eller nedre begrensinger, bare det som følger naturlig i maten og steking), så går vekten ned i et veldig bra tempo igjen.

Det du beskriver over er nok en felle veldig mange faller i, fordi det er jo lavkarbo, alle disse ekstraproduktene. Men man bør faktisk forholde seg til dem på samme måte som de fleste forholder seg til vanlig godteri på i et såkalt "normalt" kosthold.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat