Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-11, 09:52   #32
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye veide du på det meste, og hva er målet?

Mener jeg var 96 kg rett før jeg fødte siste gangen i 1999, desember. Ulvehunger ved amming-det verste jeg har vært med på av sult, med det samme begge ungene har begynt å suge, ble jeg sulten-det førte meg rett opp i 94 kg. Der var jeg til jeg hadde fokus og energi til å gjøre noe med det, trim ble løsningen da, gikk ned til 70 kg på 6 mnd. KUN pga trening. Opp 8 kg ved røykeslutt i 2005. Ned igjen dem med Ingers ruggbrød, brukte nesten 1 år! Holdt meg bra til kroppen ble betent, dvs armene mine ble fulle av senebetennelser, kroniske. Da FØK vekten 19 i været på 6 måneder, mens jeg fremdeles levde på ingers rugbrød-scaryyyyGreide ikke å få bukt med dette siste før jeg fant Eurodietten, generell lavkarbo og ketolyse var digg, men funket ikke for vektnedgang for meg,bare for å holde vekten. Målet er 69 kg, jeg er 165 høy/liten he heJeg har ikke vært under 70 kg siden jeg fikk det 1.barnet i 96, så det er meeeer enn bra nok for meg. Var 57 kg i mange år-ikke så veldig mye utenpå skjelettet da, så det drømmer jeg ikke om. Uff, dette ble langt..

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat