Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-14, 20:10   #629
Cho
Støttemedlem
 
Cho sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 18.129
Cho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastisk

Sv: PCOS skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Høy AMH regnes som en pcos-indikator. (Dette vet jeg bare fordi det er den eneste vage ledetråden angående mitt hormonfjas i året som har gått...)

Takk for svar! Hva er høy AMH verdi?
Jeg har begynt å tvile nå på om jeg har pcos likevel? Har jo alle typiske tegnene som sier at jeg har det og har jo fått diagnosen fra en gynekolog.
Men nå i kveld har jeg begynt å tvile.
For det går ann å ha de "typiske tegnene" slik som cyster, insulinresistens, typisk eplefasong etc uten å ha pcos?
Som sagt har jeg begynt å tvile på om jeg har det likevel og om min forrige gynekolog har gjort en riktig vurdering med å si det slik. Tok bare en underlivs undersøkelse og fikk vite at jeg har pcos pga masse cyster. Og fikk også vite at jeg var sånn typisk pcos kvinne pga kroppen min og hadde kraftig pcos pga cystene forstod jeg.
I dag får jeg samme svar av den nye gynekologen.Men nå i kveld har jeg begynt å tvile som sagt.
Hva skal til for å den riktige svaret om man har det eller ikke.

__________________
Cho er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingenting Svar med sitat