Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-15, 08:39   #47
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Eurodiet 2015-tråden

Jeg gikk på en skikkelig smell i helga. Var ute med veninner fredag, men det gikk ganske greit. Tre ED måltider først på dagen, og lk-måltid (tapas) på kvelden. Lørdag gikk det fint frem til ettermiddagen da vi besøkte min bestemor for å feire morsdag...Og søndag spiste jeg lk-vennlig mat (ingen ED måltider), men kake. Hvorfor er jeg så lett å vippe av pinnen?!? Jeg hadde jo med meg kjeks og greier for å ikke falle for kakene! Men, det har nok litt med at min mor alltid har sagt at det er så mye styr med meg, og at jeg alltid skal være så unormal... så det sitter langt inne å ikke gjøre som alle andre når jeg er rundt familien.
uansett, jeg gikk opp 4,5 kg på dette!!!! Altså opp det dobbelte av hva jeg gikk ned i begynnelsen. Way to ruin myself liksom...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat