Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-10, 19:58   #35
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Søndagsfrokost til inspirasjon (veldig lite karbo)

Ostekrise!
Har lagd disse fantastiske "kjeksene" i mikrobølgeovnen mange ganger nå, men plutselig sluttet fikk jeg det ikke til mer. Nå blir de enten bare smeltet, eller begynner å sprute helt til de blir brune i midten og helt flate. De var jo så fine, jevne og luftige før. Lagde til og med tacoskjell av dem, men nå renner de bare utover.

Er det noen mikrobølgeovnkyndige her som vet hva jeg kan gjøre? Mikrobølgeovnen er svært ny, og jeg er ikke helt dreven på funksjonene, men samme om jeg bruker 100% eller mindre av 800W, får jeg en av disse to resultatene. Forstår ikke hvorfor dette fungerte så bra før, og nå ikke.

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat