Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-08, 21:25   #8
Petronella
Medlem
 
Petronella sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
Innlegg: 150
Petronella har en fantastisk aura rundt segPetronella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: for lite karbo?

Jeg har utifra Ketolyseboka og de andre her inne som bruker tilsvarende kosthold forstått det slik at mesteparten av dagens karbohydrater bør komme fra grønnsaker. Man skal selvfølgelig ha i seg masse fett også, men varierte grønnsaker er kjempeviktig
Jeg var flink til å veie og måle de første ukene, da fikk jeg et greit forhold til mengde etterhvert. Nå veier jeg sjelden, men tar det litt mer på øyemål. Dette gjør jo selvfølgelig at jeg noen dager kanskje går littegranne over det jeg bør, men jeg går ned i snitt 0,5 - 1 kg i uka. Så lenge det tusler seg nedover jevnt og trutt - og så lenge det fungerer så har jeg gjort det sånn. Her må man nesten bare finne den måten som passer en best
Men uansett så vil jeg anbefale deg å lese boka til den filosofien du velger å følge. Jeg bruker ketolyseboka mi flittig selv om jeg har lest den fra perm til perm flere ganger. Tror det er veldig viktig for å lykkes, og for at kroppen skal få i seg det den skal av de forskjellige tingene

__________________
Petronella

Petronella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg-ish Svar med sitat