Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-09, 15:21   #34
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Regne ut karboinnhold

Her er ikke jeg noen ekspert altså, men jeg mener at det står i ketolyseboka (eller her på forumet?) at mange er i ketose med både 30 og 40 karber...Men at det er en del/noen som MÅ ned i 15-20. Det er vel veldig individuelt.

Det at det er individuelt er kanskje også en grunn til at man kanskje ikke trenger å være så opptatt av at det er ulik info om hvor mye karber man skal telle på ulike steder. Jeg tror bare jeg skal bestemme meg for om jeg regner på den "snilleste" eller "strengeste" måten, også får jeg bare justere etter hva som funker best for meg... Jeg vil jo gjerne at det skal være enklere. Og det hadde vært så greit med noen fasitsvar. Men må vel bare innse at det ikke er noen absolutte fasitsvar når man holder på med dette her.

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat