Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-06, 21:02   #8
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Antall karber i linser og bønner?

Opprinnelig lagt inn av Anne

Ja, men jeg gikk ikke ned mer med bare å følge standard Lindberg. Måtte skjære litt til. Både på karber, fett og meieriprodukter. Kan jo hende jeg spiste for mye selvfølgelig, for det er ikke sånn at det går an å spise ubegrenset akkurat Jeg, på mitt aktivitetsnivå spiste nok for mye proteiner ogå en stund.

Nei, det må jo tilpasses individuelt.. Ingen er like. Men jeg følger jo tilnærmet standard Fedon og går ned. Men vet jo ikke hvor lenge det varer. Mulig jeg må kjøre kuttetiltak med tida jeg også.

Og Georgine.. 100% spiselig vare gjelder både for ukokte og kokte varer. Fordi dersom det står mindre prosent er det ting ved varen som må fjernes før den kan spises. Slik som bananer. Vi fjerner jo skallet og da blir det langt mindre å spise. Bønner og linser er det ikke noe uspiselig på uansett om de er råe eller kokte.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat