Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-08, 09:17   #6
Fungus
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Alder: 49
Innlegg: 17
Fungus er på en erverdig vei

Sv: Noen erfaringer

Kjempeflott innlegg Human.. Og helt enig med deg., Dette er noe man hopper i med begge beina.. Jeg startet i begynnelsen med å fokuserer på tilbehøret. Hva kan jeg ha til, så jeg ikke går lei så fort. Og det gav meg en litt slapp begynnelse. Fikk boken på fredag, ferdig lest på søndag, og vekt kurven nå i helga har en MARKANT endring i forhold til tidligere. Nå er det raka veien nedover som man sier...

Som Skaldeman sier, så er ikke dette plankekjøring for damer. De ha en forkjærlighet for tilbehøret og ikke kjøttet. Så jeg skjønner godt at dere sliter.

FOKUS !!!!.... Fokuser på det som er viktig, og det er fett fett fett fett fett.... Alt annet er underordnet..

Never underestimate the power of bacon og speilegg, hehehe,. Har skaffet meg noe fancy steke"smør" fra helsekost som kostet jævelsk med penger. Heter "Cocosa". skal visst være sunnt som bare det. men det har omtrent null smak, så det er også lettspist som bare det., I morges måtte jeg nesten legge ut årer til speileggene så de kunne padle rundt i allt fettet. (det var å ta litt hardt i, men teorien er god )

__________________




I didn't fight my way to the top of the food chain to Be A Vegetarian !
Fungus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Oppstart Skaldeman Svar med sitat