Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-15, 20:04   #144
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Leseåret 2015 - hva leser du nå?

Ble akkurat ferdig med Heir of Fire av Sarah J. Maas. Har på følelsen av at det er en av de lengste bøkene jeg har lest. Når jeg først kom igang og fikk anledning til å lese den, gikk den unna temmelig raskt allikevel. Kjempegod driv, intrikat og spennende. Ei skikkelig fantasyblekke med andre ord.
Dette er den tredje boken i Throne of Glass-serien og folk sier stadig at bøkene "bygger" på hverandre, istedenfor å være rene fortsettelser, og nå forstår jeg akkurat hva de mener.
Jeg har slitt litt med at jeg ikke har likt (eller mislikt) figurene noe særlig, men i denne boken fant jeg de mye lettere å like og/eller å relatere seg til og føle med. Nå heier jeg faktisk på de. Denne serien kommer til å eskalere!

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat