Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-10, 22:52   #125
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Her baker jeg lavkarbo brød til min gutt. Han vil ikke ha kjøtt, egg etc på skolen, men spiser det hjemme. Vi lever etter kjernesunn familie konseptet her i hus, så her er det masse sunt snadder. Han har som regel med seg snacks agurk, mini gulrøtter, staver av grønnsaker og av og til frukt. Han har MASSE pålegg på skiva, ofte 3-4 sorter skinke (holder meg til de "rene" sortene kjøttpålegg) og majones under skinka. Han er kjempefornøyd med dette og har saftig og godt brød med seg Skal se om jeg får lagt ut oppskrift på ett kjempegodt brød fra kjernesunn familie boka Så skal vi se om frøkna blir fornøyd.

Etter at jeg begynte å bake brød selv og forandre han til lavkarbo, har han gått fra å spise som en fugl(halv skive pr skoledag fra 8.30-15.00) til å spise 4-6 skiver brød, grønnsaker og frukt Han har en helt enorm apetitt og myyye mer energi, og i tillegg sovner han med en gang han legger seg og våkner uthvilt hver morgen, så jeg har full tro på at en får friskere og mer opplagte barn ved lavkarbo kosthold

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat