Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-11, 18:26   #23
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: 3 kg opp på like mange dager!

Opprinnelig lagt inn av Budeiea995, her.

Er det mulig???? Fysisk mulig???
Etter ha gått ned 17 kg fant jeg ut at nå skal jeg "kose" meg i de tre juledagene. Utskeielsene siden mai har vært svært få så nå tenkte jeg at det må jo gå men OMG???

Buksene sitter faktisk mye trangere!!!! Dette er helt grusomt og jeg er kjempesint på meg selv.

Flere som har fått sjokk i disse dager eller som har ett trøstende ord?

Ikke vær sint. Nå er du en erfaring rikere og da gjør du det ikke en gang til. Karbohydratene har sugd til seg vann. Det kan du ved å være fysisk aktiv raskt kvitte deg med ved at musklne bruker sukkeret du har lagret. Mange går ned tre kg raskt ved omlegging til lavkarbo, da må også det motsatte skje ved plutselig omlegging til høykarbo. Det er nok flre enn deg som har opplevd dette i jula.Neste jul kan du planlegge ved på bake lavkarbokake og lavkarbogodis

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat