Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-11, 21:31   #60
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Joddråper (Lugol's oppløsning)

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Jeg har negler så harde at det er vondest når de ikke brekker og hår som vokser og vokser til det rett og slett blir for tungt, det er tynne hårstrå, men de er mange.

Han med hypoen derimot, som jeg bor med, har permanent sprekk i en stortå-negl langsetter midten... På et tidspunkt har jeg prøvd å reparere med sånn redd-dine-kunstige-negler-kit med superlim og fiberduk, men det virket ikke. Litt bedre etter noen år på levaksin, men kanskje vi må prøve jod...

Kanskje det virker på vikene også!

Ja, hvem vet? Jeg har også sprekk i stortåneglen, men det kan jeg kun skylde på at jeg tok litt hardt i med filing, jeg må file oppå dem, ellers vokser de inn i kjøttet. Au, sann.

Om du husker den første tråden jeg startet, altså denne posten, så la jeg ut bilder av hvordan håret mitt så ut da jeg var yngre, kontra hvordan det så ut på sitt desidert tynneste (som om det ikke var tynt nok fra før, så mista jeg enda mer da jeg gikk ned i vekt i første omgang, hvilket jo ikke er uvanlig, men jeg hadde liksom ikke så mye å ta av, heller da).
Jeg kan fortsatt huske tyngden av det, hvordan det føltes å sette det i en hestehale, at jeg så vidt kunne overlappe tommelen med pekefingeren når jeg holdt rundt det ... Sukk. Det er en liten sorg det der, og jeg vet jeg er godt over middels opptatt av det. Men jeg har nå begynt å så en viss tro på at jeg i hvert fall kan få tilbake noe! Jeg tror nemlig ikke jeg tar for hardt i, når jeg påstår at jeg har mistat halvparten av den opprinnelige manken min, om ikke mer ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat