Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-11, 11:19   #9
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Skal legges inn på sykehus et par dager dager, trenger tips til mat jeg kan ta me

De har både kjøleskap og mikro og.......
Men ønskekost får du nok ikke. Maten lages ikke på Martina og pga innsparinger er det stuselig med spesial- kost.

Suppe???
Tror ikke jeg så noen form for suppe de 3 årene jeg jobbet der(på natt, da)! Knekkebrød og saft på en tralle, ikke stort mer. Er jo et sykehus hvor alle innleggelser er planlagt lang tid i forveien og de fleste pasientene stort sett er oppegående til en viss grad!

Jeg er mer nysgjerrig på hvorfor man legges inn for Bekhterev- utredning, jeg. Har aldri vært borte i det før!

Er en Rimi- butikk innenfor gang- avstand og en velutstyrt kiosk på Bærum sykehus ved siden av Martina!

__________________

Sist redigert av Kitt : 02-05-11 kl 11:26.
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat