Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-05, 22:27   #44
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Skjønner ikke hvorfor dere melder dere ut jeg Dette er faktisk et kjempeviktig tema.

Oppsummering av tråden: "Fettgåten" er ikke løst, og det er ikke farlig å spise naturlig fett i naturlig mat - forutsatt at du ikke spiser middels-høy GI karbomat ved siden av, og at du får i deg nok grønnsaker. Alle som med hånden på hjertet kan si til seg selv at de ikke gjør det, har ikke mye å bekymre seg for.

Men det som er fasinerende med fett er at det er hormonellt aktivt, vitenskapen har lenge trodd at det bare var ballast vi dro med oss. Men nå viser forskning at fettet vi har på kroppen, og fettet vi spiser faktisk påvirker hormonene våre! Påvirker blant annet blodtrykk og inflamasjoner, og mye mer!

Jeg tror karbohydratens tiår ble kort, fettet er det neste store området innen ernæring og helse!

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat