Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-06, 12:59   #9
silje
Seniormedlem
 
silje sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.432
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

Sv: Digitale skiller - hjelp meg? :)

hmm...
ja.. de kan som regel spille og chatte..
men kan man først spille, og blir regnet som guru.. så får man god selvtillit, og tør å prøve ut andre ting også..
og ja, disse linuxfolka, de KAN data jeg hadde en elev på videregående som hadde brukt linux siden han var 11.. han hadde allerede jobb i et datafirma, til tross for at gikk andre klasse på videregående

jeg har forresten ikke merka noe til at jenter som er flinke blir sett ned på i de klassene jeg har vært. mange har vært flinke.. og på siv.ing.. så tror jeg at guttene har vært veldig, veldig glade for å ha hatt oss der

men når det er sagt så har jeg nok ikke utnytta det godt nok.. kunne ønske å ta en del fag til høsten.. feks programmering.. jeg har jo hatt det i mange fag, men ikke lært meg det skikkelig selv ennå.. det er pinlig.. eller altså.. jeg klarer å feks være med å undervise i visual basic, og jeg kan forstå kode. men jeg programmerer ikke selv..

og wow.. imponerende, Helene! jeg starta ikke med data før jeg starta studiet omtrent, jeg.. var kanskje ikke så lurt.. og ingen i familien min har noe peil.. jaja

kjekt å snakke med en som deler interessen, Helene..

men jeg prøver å peise det inn på Digitale skiller igjen, jeg..

silje

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat