Tråd: Livegym
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-13, 19:30   #18
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Livegym

Opprinnelig lagt inn av senka, her.

Er du fornøyd med den BenteR ? Kan du anbefale den

Jeg simpelthen elsker den!
De første gangene tenkte jeg at dette var i grunnen en smule latterlig, men oppdaget fort at det hjelper med og holde leddene noe mykere, øker balansen og ikke minst gir den daglige gjennomføringen meg en deilig ro i kropp og sinn.
Det er bare på de verste dagene mine (20-25 dager i året) at jeg ikke klarer og gjennomføre programmet.
De anbefaler det også til f.eks. ME-syke, og min ME-syke sønn har også gledet seg over denne instruksjonsvideoen.
I starten trenet jeg kun foran TV-en for og lære programmet, nå gjør jeg det vanligvis på badet om morgenen, og så tar jeg en gang av og til foran TV-en for og sjekke at jeg ikke har glemt noe.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat