Tråd: Erythritol
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-07, 11:01   #14
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Erythritol

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Synes at en halvkilo med sukrin til 65,- høres ganske billig ut jeg da, 1 pakke med Splenda inneholder 100 gram (gjør den ikke? Ble litt usikker akkurat nå), og koster ca 38,-
Det blir en kilopris på 130,- på Sukrin og 380,- på Splenda. Så om det koster litt i porto i tillegg, så er det fortsatt billigere enn Splenda.

Men husk nå at 100 gram Splenda tilsvarer samme søtmengde 1 kg sukker da.....

Vet ikke hva forholdet mellom sukker/sukrin er .... Noen her sa at 1 kg sukrin tilsvarte samme søtmengde som 1 kg sukker. Om det er riktig er det jo ikke akkurat billig. Men så spørs det jo også hvordan og til hva man bruker det. jeg har hatt en pose med Splenda, tilsvarende 2,5 kg sukker, - i over to år....... og enda er det mer igjen....

Når jeg har brukt opp skal jeg prøve Sukrin. Men det funker ikke så godt alene i alle typer matlaging. Det har vi skrevet om i egen tråd HER

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat