Tråd: Erythritol
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-07, 12:27   #15
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Erythritol

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Men husk nå at 100 gram Splenda tilsvarer samme søtmengde 1 kg sukker da.....

Vet ikke hva forholdet mellom sukker/sukrin er .... Noen her sa at 1 kg sukrin tilsvarte samme søtmengde som 1 kg sukker. Om det er riktig er det jo ikke akkurat billig. Men så spørs det jo også hvordan og til hva man bruker det. jeg har hatt en pose med Splenda, tilsvarende 2,5 kg sukker, - i over to år....... og enda er det mer igjen....

Når jeg har brukt opp skal jeg prøve Sukrin. Men det funker ikke så godt alene i alle typer matlaging. Det har vi skrevet om i egen tråd HER

Åh, det tenkte jeg selvfølgelig ikke på. Bare gikk utifra at det var samme blandingsforhold...

Jeg har heller ikke så stort forbruk av Splenda, men det er mulig jeg prøver meg på Sukrin neste gang det skal handles inn kunstig søtningsmiddel.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat