Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-11, 16:44   #24
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Easy Life start 25.januar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Det kommer nok ann på kroppens tilstand. Levde på en diett med kaker, loff, is, hvetebakst og alt som finnes av "godsaker" på et bakeriutsalg, passet bare kaloriene, trente mye og gikk ned 25 kilo på 7 måneder for noen år siden, jeg Gikk så bra så. Og før alle lavkarbofantaster kommer med "hvorfor gjør du ikke bare det nå da?", så hadde jeg selvfølgelig aldri gjort det i dag, fordi at jeg nå vet hva som er bra for kroppen min...

Det er fult mulig, men hvis det er insulinresistens osv inne i bildet så går nok det litt verre.

Litt usikker på om du tror jeg mente det motsatte her?? Men det er akkurat dette jeg også mener. Passe man på kcal i løpet av en dag og bruker mer enn man spiser så er det som du sier slik at alle går ned.

Og understreker nok engang det gjelder oss friske uten spesielle sykdommer som du også nevner til slutt

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat