Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-09, 10:23   #2
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Ticker Factory - en guide

9.
Lim inn koden du har kopiert, i den store boksen. Alt sammen. Skriv eventuellt inn en tekst, men pass på at dette er utenfor de såkalte "taggene" ([dette er en tag])
Trykk på Lagre signatur


Thats it. Du har nå en signatur! (bruk testforumet for å sjekke om alt har gått bra. Det kan ta noen minutter før signaturen vises i oppdatert utgave)

10.
Etter en uke eller to vil du kanskje forandre på tickeren din.
Trykk da på tickeren i en post du kanskje har laget. (eller lim den inn i dagboken, bloggen, et sted hvor du husker den.)
da kommer du til denne siden:


det du ser her, er min personlig side på tickerfactory. Jeg har hatt det litt for gøy enkelte perioder, så mitt diagram ser ut som en berg og dalbane
Uansett, her er det greit at du har husket pin-koden din. (Om du ikke gjør det, må du begynne helt på nytt. se step 1.)
Skriv den inn i feltet jeg har markert gult, og trykk på edit/update.
Om du markerte tickeren din for public, er det dette andre ser om de trykker på din ticker. (men de kan forhåpentlig ikke din pin-kode)

11.
Oppdater feltene som er skravert gult. merk at datoen er litt annerledes formatert her enn i norge. Trykk next

Da kommer du til samme "ferdig"-side som sist gang, men denne gangen behøver du IKKE å oppdatere signaturen, den oppdatere seg selv. Lukk vinduet, du er FÆRIII!!

__________________
Vil du ha en ticker? Les her

Sist redigert av Areola : 25-01-10 kl 09:22.
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat