Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-09, 14:05   #14
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Boikott: Kiwi, Spar, Joker, Bunnpris, Meny og Ultra!

Jeg heier på fri konkurranse og valgfrihet! Derfor støtter jeg ingen av dem.
Her er det makta som rår - og hvem som er bedre en hvem i denne konflikten, ja det vet ikke jeg.

Tine har i alle år forsøkt å presse småprodusenten ut av markedet - ref det de gjorde mot Synnøve Finden for en stund tilbake og Q-meieriet.
Og Norgesgruppen og de andre kjedenes kamp om markedsandelene og styring av sortiment, er ikke håret bedre! Og egen brand/merker - er ingenting annet en Tine-produkter i forkledning......

Nei til monopolisme og strying fra de store kjedene!! Jeg vil ha de små koselige utsalgene tilbake.....sukk...kanskje derfor jeg trives så godt i Frankrike?

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat