Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-11, 07:44   #10
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Hva gjør jeg galt?

Hei Eli, Hexenberg er vel noe tilnærmet Lindberg? Ofte er det kanskje noe trening som skal til for å øke forbrenningen. Videre ville jeg kuttet ut selv en liten potet, det er unødvendig.
På Lindberg kan man spise ett såkaldt c-måltid om dagen, dvs langsomme karbohydrater som lavkarbobrød, knekkebrød, grov ris osv. Ellers spiser man endel linser, bønner etc, og får i oss fett mye fra oljer, nøtter osv. Avocado og makrell i tomat er også gode fettkilder.
Jeg kan anbefale deg å lese litt om Lindbergs kostholdsfilosofi så du skjønner sammensetning av måltid og dagsmeny bedre. Den er noe annerledes enn både atkins og ketolyse.
Dessuten må du gi det hele tid! Jeg gikk ned 25 kg på Lindberg, men det var over 2 år og med trening. Treningen da er ca 60% puls, altså ikke den hardeste.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat