Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-14, 07:19   #12
Mizzlizz
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2014
Hvor: Østlandet
Alder: 38
Innlegg: 13
Mizzlizz er på en erverdig vei

Sv: Fått utslett, går på lavkarbo men ikke ketolyse

Hei igjen her var det mange gode svar og råd fra drevne folk. Det har nok ikke gitt seg, men det klør Ihvertfall mindre. Er nuppete utslett og det er heller ikke særlig pent. Vært hos legen med det i forrige uke, da det bare fortsatte å dukke opp mer og kløende. Han trodde jeg hadde blitt stukket av noe, nevnte på det til han at jeg har gått over til lavkarbo og om det kunne være en grunn, men det virket han ikke kjent med i det hele tatt. Synes generelt sett jeg egentlig ikke fikk svar på noe i det hele tatt foruten om allergiblodprøve (som var fin) og fikk med allergipiller og en krem jeg skal smøre på. Ingenting hjelper for utenom å stagge kløe, så jeg tror det er kostholdsendringerr det må komme av som dere sier. Har hatt en meget positiv respons på lavkarbo ellers, vekta går gradvis nedover og jeg er mer opplagt enn noen gang, jeg som før kunne sove til 12 på formiddagen i helgene da jeg hadde fri er frivillig våken kl 06 nå :O Svetter en del på natta også. Føler meg generelt mye bedre. vil heller ikke si at jeg har gjort så store radikale endringer med kosten heller annet enn å kutte ut brød og karber til middag samt heller spise mer fett og kjøtt. Har tidligere vært livredd mettet fett, så det har vel vært det snåleste for meg å tenke at man kan spise så mye fett og bli slankere. Synd vi er så feilinformerte om dette i dagens samfunn.. :/ jeg er konvertert!

Mizzlizz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF-Hexeberg komponert Svar med sitat