Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-07, 17:42   #17
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: OE Pizza med kun 11 gr karbo for en normalt stor pizza!

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Bakemixene egner seg nok best til brød og knekkebrød, syns jeg..

Lagde en porjon lapperøre,smurte utover bakepapir og stekte ca. 20 minutter på 180 grader.

Så la jeg hele bunnen(med bakepapir) på rist og lot stå i ettervarmen i ovnen med døra åpen. Når den var litt avkjøla, la jeg bakepapir oppå bunnen og snudde den. Tok vekk bakepapiret den ble stekt på. Hadde på fyllet og stekte på 200 grader på rista. Hvor lenge vet jeg ikke, jeg stod bare å så på og sikla... he he

Mulig de bakemixene egner seg bedre til det ja, men heldigvis så kan vi bruke litt mel på OE/Lutz da, og det OE Brødet er iallefall en slager her hjemme... men som regel så lager jeg de Polarbrødene mine da...

Tror forresten at hele den pizzaen din kom langt under 11 karber totalt og jeg... du snakker om snadder!!!

.

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat