Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-04, 12:54   #10
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Nå sitter jeg og leser nyeste Mat&Helse (nr 3-2004), der det står om en mann på 56 år har blitt fri for sin forferdelige psoriasis etter nesten 40 år. Behandlingen? Vivatap vannforbedrer! Han renser altså drikkevannet sitt - det er det hele. Koster ham 60 kroner i måneden. Vivatap er en "tepose" med kitosan, skjellsand og korallalger, som renser og beriker vannet. Vivatap stabiliserer pH på 7,5 som er normalverdi, fjerner 100% av fri og bundet klor, fjerner 100% av E-coli og bedrer smaken på vannet.

Dette var spennende synes jeg. Han som omtales i reportasjen hadde vært nesten ufør av sin psoriasis, og er nå helt fin. Det må da bety at dette kan hjelpe også for de som bare har litt problemhud. Skader jo ikke å prøve. Kan kjøpes på Helsekost. Les mer i Mat&Helse eller på www.vivatap.com

MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat