Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-05, 17:46   #1
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sunn ferdigmat!

Jeg tenkte vi kunne lage en tråd, hvor vi presenterer nye ferdigprodukter som kommer på markedet!

Det er sikkert mange som ikke alltid har mulighet og tid til å lage maten selv, og da kan det være kjekt å vite at man ikke behøver å kjøpe Grandiosa og Litago for at maten skal blir rask ferdig!

I dag har jeg kjøpt:

"Froosh" 100% pure fruit smoothie m/ blåbær&bringebær

Ingredienser: Presset bringebær 18%, presset blåbær 13%, most banan, eplejuice, appelsinjuice & passjonsfruktjuice fra konsentrat.

Næringsinnhold pr. 100ml: Ebergi 198kj/47kcal, protein 0,? g, Karbohydrat 10,2gr. Fett 0,1gr.

Mengde pr. flaske: 250ml. Pris: 17.90,-


se www.froosh.no


"24" Frisk døgnet rundt, Lettmelk med jordbærsmak med fruktose, bare 1% fett.

Ingredienser: Lettmelk, vann, 1,2% fruktose, 1,2% sukker, aroma, konserveringsmiddel og farge.

Næringsinnhold pr. 100g. vare: energi 207kj/ 49kcal, protein 3,1, karbohydrat 7g, (hvorav hvorav laktose 4,6g. og fruktose 1,2 g. og sukkrose 1,2g.) Fett 1g.

Innhold pr. kartong er 500ml. og pris: 10,-


"24" Frisk døgnet rundt, Lettmelk med sjokoladesmak med fruktose, bare 1% fett.

Ingredienser: Lettmelk, vann, 1,7% fruktose, 1,6% sukker, 0,6% kakao, aroma, konserveringsmiddel og farge.

Næringsinnhold pr. 100g. vare: energi 228kj/ 54kcal, protein 3,1, karbohydrat 7,9g, (hvorav hvorav laktose 4,6g. og fruktose 1,7 g. og sukkrose 1,6g.) Fett 1g.

Innhold pr. kartong er 500ml. og pris: 10,-

Disse er veldig, veldig gode!! Men jeg ble skuffet over at de inneholder sukker, når det står med store bokstaver foran, at den er søtet med fruktose!


Dr. Fedon Lindbergs Pizza- skinke og mozarella, lavglykemisk pizza.

Ingredienser: pizzabunn: vann, rugmel, byggmel, hvetegluten, kostfiber fra sikkorirot, soyamel, olivenolje, salt og gjær. Fyll: norsk mozzarella, tomatsaus (tomatpure, krydder og salt), skinke, løk og paprika.

Næringsinnhold: Energi 625kj/149kcal, Protein 13,3g, Karbohydrater 9,5g, hvorav sukkerarter 1,6g, Fett 6,5g, Hvorav mettede fettsyrer2,7g.

Mengde pr. pizza: 318gram, pris: 32,-

UTROLIG GOD PIZZA!!!!!! BØR PRØVES!! Jeg delte pizza'n i 6stk, og klarte bare spise opp 4, og det var til middag!


Hansa Ultra- Lavkarbo-øl

Hansa Ultra er et lyst og lettdrikkelig ølmed 20% færre kalorier og 60% færre karbohydrater. ølet har en utsøkt smak og aroma...

Innhold pr. boks: 500ml. Pris: 25,-

Denne har jeg ikke prøvd enda, men skal gjøre det i helgen.



Vedlagte bilder
Filtype: jpg Fedon Lindberg pizza.jpg (46,9 KB, 24 visninger)
Filtype: jpg Pizza.jpg (33,4 KB, 21 visninger)
__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat