Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-05, 08:29   #4
Nooria
Støttemedlem
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 820
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Takk MHM dette var veldig interessant! For ca 10 år siden var jeg et vrak fysisk. Jeg gikk ut og inn hos lege, ved sykehus, fysioterapeut osv. Selv var jeg overbevist om at jeg hadde fibromyalgi..... en stund lurte jeg også på dette med candida. Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver!Trettheten fant jeg ut hvordan jeg kan kontrollere etter at legen min fikk meg til å lese Fedons bøker for snart tre år siden. Muskelsmerter har jeg også lite av nå. Det skal jo sies at jeg har spist minimalt med hvetemel disse tre årene, bortsett fra da jeg var gravid og rett etter fødselen. Etter fødselen fikk jeg forresten veldig mye muskelplager.... følte meg helt invalid hver gang jeg skulle reise meg fordi jeg var så stiv og hadde vondt.

Veldig interessant MHM!

__________________
Nooria






Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat