Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-05, 10:51   #9
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Litt alternativt...

Jeg har lest at det nå er mange som tror at Mykoplasma (et patogen som er ekspert på å gjemme seg, og vanskelig å oppdage i antistofftest) er en fellesnevner i mange kroniske sykdommer (85% av kreftpasienter fikk i en undersøkelse påvist mykoplasma). Har selv hatt lignende symptomer (uten å ha fått noen diagnose), og alt har blitt mye bedre etter jeg ble kvitt de evinnelige "parasittene". Innimellom er det ikke nok å bare endre kostholdet. Mykoplasmaen lever både på ufordøyd stivelse og aminosyren arginin. Da blir det veldig vanskelig å sulte dem ut. Men det finnes effektive metoder for å bli kvitt sånne ting. Det er jo ikke noen hemmelighet at svak likestrøm dreper (blant annet) HIV-infiserte celler lett som bare det. (Men hvorfor i svarte er det så få som kjenner til det? Noe er galt med informasjonsflyten)

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat